چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من
چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

از بین بردن آبسه لوزی

از بین بردن آبسه لوزی

معمولا لوزه های باکتریایی با انواع آنتی بیوتیک ها شامل پنی سیلین درمان می شوند. پزشکان معمولا لوزه ها را در مواردی که بدن بیمار به درمان های پزشکی مقاوم است و به طور منظم عفونت را بازمی گرداند حذف می کند. التهاب ویروسی لوزه ها تنها از طریق مراقبت حمایتی از قبیل کنترل تب و تنگی آب حذف می شود. استفاده از آنتی بیوتیک ها در درمان التهاب ویروسی لوزه ها بدون تغییر است. در مواردی که لوزه ها بیش از حد بالا می روند، مصرف آنتی بیوتیک های طولانی مدت یا استروئیدهای کوتاه مدت موثر است. داروهای مورد استفاده در این موارد کورتیزون، مانند پاندمی و پاندولیز است. اما با همۀ این روش ها، می توانید التهاب لوزه ها را کاهش دهید و از تحریک آنها با انجام کارهای ساده در خانه جلوگیری کنید. بهترین استراحت در خانه است، به آرامی و کمتر صحبت کنید تا لوزه ها تحریک نشوند. ترکیبی از آب لیمو و عسل یک مکمل خوب برای کاهش درد است. نوشیدن مایعات و خوردن غذاهای نرم و راحت برای فرو رفتن به همان اندازه که بتوانید. بنابراین شما می توانید آب را بخورید زیرا مانع از خشک شدن لوزه ها و کم آبی بدن گلو می شود. افراد مبتلا به تنسیلکتومی (که با درد همراه است) هنگام غذا خوردن باید با آب مصرف شود. به ویژه کسانی که احساس تشنگی می کنند، احساس می کنند که درد در ناحیه سر و خستگی احساس می شود، در صورتی که از مایعات کافی استفاده نکنند. چای داغ با عسل گلو درد را کاهش می دهد. انجماد آب گرم به کاهش گلودرد ناشی از لوزه ها کمک می کند. سعی کنید در معرض نوردهی به میزان زیاد برای محصولات خشک، تمیز و دودی نکنید و از مرطوب کننده های زیست محیطی استفاده کنید تا رطوبت هوا را حفظ کنید. استفاده از مواد مخدر مانند استامینوفن و ایبوپروفن با اجازه دکتر می تواند به کاهش درد و تسکین تب مبتلا به عفونت لوزه کمک کند. پزشکان معمولا دارو را برای درمان عفونت باکتریایی تجویز می کنند.
عمل لوزه ها

پزشکان و محققان معتقدند که بیمارانی که به طور مداوم لوزه ها را آلوده می کنند و به دارو پاسخ نمی دهند و در فعالیت های روزانه خود دخالت می کنند، باید جراحی انجام شود.
بیماری مرتبط با آبسه لوزه

التهاب لوزه ها علاوه بر عفونت در منطقه باعث ایجاد عفونت در گوش، عفونت قفسه سینه یا عفونت های سینوس می شود. شایع ترین بیماری های ناشی از عفونت لوزالمعده، تب از غدد است که لوزه ها توسط ویروس ها مورد حمله قرار می گیرند، که سبب التهاب لوزه ها می شود. نوع خطرناک آن انباشت گره در لوزه ها است که حتی ممکن است به علت این عوارض لوزالمعده نازک نگردد و بخشی از وسط لوزه ها را با درد شدید و به علت علت این نوع از عفونت باکتریایی، آنتی بیوتیک ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.