چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من
چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

طرز تهیه خامه کیک

طرز تهیه خامه کیک

طرز تهیه خامه کیک , طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه , طرز تهیه خامه کیک با سفیده تخمه مرغ , طرز تهیه خامه کیک با پودر خامه 

پوشاندن خامه بر روی تمام سطح و یا فقط قسمتی از کیک، و استفاده از شکلات آب شده و میوه هایی نظیر پرتقال، آلبالو، توت فرنگی، شاتوت و … کیکی را که خودتان در منزل تهیه کردید به زیبایی تزیین نمایید. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره دستور و طرز تهیه خامه کیک تولد با خامه صبحانه و پودر خامه و سفیده تخمه مرغ بدون همزن برقی در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

مواد لازم برای طرز تهیه خامه کیک تولد

سفیده تخم مرغ : ۳ عدد

شکر سفید : ۳/۴ فنجان

عصاره وانیل : ۱ قاشق چایخوری

نمک : سر قاشق چایخوری

آب : ۱/۳ فنجان

طرز تهیه خامه کیک تولد

در ظرف مناسب و مقاوم در برابر حرارت سفیده تخم مرغ را مقداری زده تا یکدست شوند. سپس شکر، نمک، آب را به آن اضافه کنید. و آن را بر روی قابلمه آب در حال جوش بگذارید و مرتب هم بزنید تا شکر در دیگر مواد حل شود. حدودا ۳ دقیقه این کار زمان صرف می کند.حال مواد را در کاسه ای بزرگ ریخته و با همزن برقی حدود ۳ دقیقه با دور متوسط مواد را بزنید تا سفت و براق شود و به خوبی فرم بگیرد.سرعت همزن را کمتر کرده و عصاره وانیل را به مواد اضافه کنید. خامه قنادی آماده است و بالافاصله آن را برای تزیین کیک استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.