چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من
چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

چراغ خواب کوچک اتاق من

طرز تهیه چیز کیک

طرز تهیه چیز کیک

 طرز تهیه چیز کیک , طرز تهیه چیز کیک شکلاتی , طرز تهیه چیز کیک ساده , طرز تهیه چیز کیک ژاپنی

کیک پنیر یا چیزکیک شیرینی مغذی و پرمایه‌ای است که از پنیر دَلَمه یا پنیر خامه‌ای و دیگر افزودنی‌ها تهیه می‌شود. برای تهیه کیک پنیر غالباً از پنیر خامه‌ای و پنیر ماسکارپونه استفاده می‌شود. این نوع کیک‌ها دو نوع دارند که یا پخته‌شده هستند یا غیرپخته که پس از آماده‌سازی در یخچال گذاشته می‌شوند تا آماده و سفت گردند. کیک پنیر نیویورک اصیل‌ترین نوع کیک پنیر است که برای تهیه آن باید نکات زیادی رعایت شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره تزیین و طرز تهیه چیز کیک یخچالی و ژاپنی ساده و شکلاتی در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

مواد لازم برای طرز تهیه چیز کیک با پنیر ماسکارپونه

پنیر خامه ای یا ماسکار پونه: ۲۰۰ گرم

بیسکویت یا پودر بیسکویت: ۲۰۰ گرم

کره: ۱۵۰ گرم

وانیل: ۱ قاشق چایی خوری

خامه: ۲۰۰ گرم

شکر: نصف پیمانه

پودر ژله با طعم دلخواه: ۱ بسته

پودر ژلاتین: ۲ قاشق غذا خوری

آب جوش

قالب کمر بندی

طرز تهیه چیز کیک با پنیر ماسکارپونه

اگر نتوانستید پودر بیسکویت تهیه کنید، می‌توانید بیسکویت‌هایی که تهیه کرده اید را با استفاده از گوشت کوب یا مخلوط کن و هر وسیله ایی که می‌شناسید پودر کنید.بعد از آن که بیسکویت‌ها را پودر کردید، کره را بیاورید و داخل پودر بیسکویت بریزید و آن‌ها را به صورت کامل مخلوط کنید، بعد از آن که مخلوط شدند آن‌ها را درون یک قالب کمر بندی بریزید و به مدت زمان ۱۰ دقیقه درون فریز بذارید.۳. قالبی که درون یخچال گذاشته بودید را بیرون بیاورید، سپس به سراغ پودر ژلاتین خود بروید و آن را داخل یک چهارم لیوان آب جوش بریزید و به صورت کامل هم بزنید تا کامل مخلوط بشوند، و سپس آن را یک جا بگذارید و به سراغ سایر مواد بروید. پنیری که در اختیار دارید را داخل هم زن بریزید و بعد از آن وانیل، شکر و خامه رو به آن اضافه کنید و با هم زن آن‌ها را ۲ دقیقه هم بزنید. سپس ژلاتینی که آماده کرده بودید را بیاورید و با آن‌ها به صورت کامل مخلوط کنید و سپس مخلوطی که درست کرده اید را بر روی قالب بریزید و آن را داخل یخچال بگذارید و بعد از یک ساعت آن را بیرون بیاورید.

طرز تهیه چیز کیک یخچالی , طرز تهیه چیز کیک با پایه کیک , طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با پنیر ماسکارپونه , طرز تهیه چیز کیک شکلاتی یخچالی

۴. برای درست کردن قسمت ژله ایی چیز کیک، ابتدا پودر ژله ایی که تهیه کرده اید را آماده کنید. بعد از آنکه چیز کیک را از یخچال بیرون آوردید به صورت دلخواه روی آن میوه بچینید و سپس ژله ایی که آماده کرده بودید را بر روی قسمت پنیری چیز کیک بریزید و آن را به حال خودش بذارید تا کامل خودش را بگیرد و سفت شود. بعد از اینکه مطما شدید ک چیز کیک کامل خودش را گرفته، آن را از قالب در بیاورید و از طعم خوش مزه آن لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.